Raport Klubu Gaja jest zwieńczeniem pionierskiego polsko-czesko-słowacko-węgierskiego projektu badawczego na temat sprzedaży jaj w dużych sieciach handlowych we wszystkich czterech krajach.

Klub Gaja, jako pierwszy w Polsce (2005 r.) podjął szeroką akcję informacyjną dot. ferm kurzych i oznakowań jaj odpowiadających warunkom, w których trzymane są zwierzęta. Pionierskim przedsięwzięciem był polsko – czesko ? słowacko ? węgierski projekt badawczy na temat sprzedaży jaj w dużych sieciach handlowych we wszystkich czterech krajach, zakończony raportem Kupuj jajka z głową. W 2012 r. w wyniku działań wielu europejskich organizacji pro zwierzęcych, w tym Eurogrup for Animals, do którego należał Klub Gaja, Unia Europejska znowelizowała przepisy dotyczące hodowli kur niosek, nakładając na przedsiębiorców wymóg większych i lepiej wyposażonych klatek.

Raport do pobrania: www.klubgaja.pl/cms/uploads/pdf/klubgaja-jajka-pl.pdf

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię