Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wraz z agencją reklamową Dentsu Inc. ogłosiło rozpoczęcie 2. edycji Światowego Konkursu Plakatu dla studentów „IAA – Dentsu Global Student Poster Competition”.

Celem konkursu jest wsparcie Organizacji Narodów Zjednoczonych w sprawie przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Tematem przewodnim tegorocznego konkursu jest różnorodność biologiczna. Obejmuje ona zróżnicowanie genów, gatunków i ekosystemów, które tworzą życie na ziemi. Dotyczy zwierząt i roślin, które wymierają w alarmującym tempie. Rok 2010 uznany został przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Różnorodności Biologicznej, a celem przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości tego zagadnienia i jego znaczenia dla planety.

Konkursowym zadaniem dla studentów jest zaprojektowanie plakatu podnoszącego świadomość społeczeństwa na temat bioróżnorodności. Głównym założeniem jest stworzenie loga, które używane będzie w promowaniu tej akcji na całym świecie. Obowiązującym językiem konkursu jest angielski. Prace mogą nadsyłać studenci uczelni artystycznych oraz kierunku `reklama i komunikacja marketingowa`. Termin nadsyłania prac mija 1 marca 2010 r.

Trzy najlepsze prace wystawione zostaną na międzynarodowych wystawach m. in. Światowym Kongresie IAA w Moskwie w maju 2010 oraz na Festiwalu Reklamy Cannes Lions; będą drukowane na plakatach, pocztówkach, książkach, kalendarzach i innych materiałach informacyjnych.

Formularze zgłoszeniowy i opis warunków uczestnictwa dostępne są tutaj.
Szczegółowe informacje nt. bioróżnorodności można znaleźć na stronie www.cbd.int

 

Celem konkursu jest wsparcie Organizacji Narodów Zjednoczonych w sprawie przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię