Kolorowy komiks skierowany do najmłodszych mieszkańców Dąbrowy Górniczej ma sprawić, by do powstającej właśnie w mieście nowej sieci wodno-kanalizacyjnej podłączyli się dąbrowianie.

W pierwszym etapie ma to zrobić ponad 16 tys., a docelowo, w 2015 roku, aż 19 tys. gospodarstw domowych – jest to konieczne, by miasto nie straciło unijnej dotacji. Realizacja całego projektu ma kosztować łącznie całkiem sporo, bo aż 850 mln zł.

Komiks nawiązuje pośrednio do maskotki Dąbrowy Górniczej, jaką jest Bóbr Dąbrowiak. Nosi tytuł "Bobry, My i Ty" i na ośmiu stronach zachęca do oszczędzania wody, wskazuje na plusy nowoczesnej kanalizacji. By skłonić dzieci do zastanowienia się nad tym, jak oszczędzić wodę i chronić środowisko, komiks zawiera puste pola, które należy uzupełnić.

Już teraz na ulicach miasta pojawiło się pięć ogromnych billboardów i liczne banery, promujące inwestycję i zachęcające do przyłączania się do sieci. Kolejne pojawią się jesienią tego roku. Będą też imprezy plenerowe, broszury informacyjne i mapy z przebiegiem sieci.

Źródło: dabrowagornicza.naszemiasto.pl

Komiks ma sprawić, że mieszkańcy zauważą projekt i zrozumieją, po co jest realizowany i jakie odniosą korzyści.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię