XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzycznych i sportowych.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się też zorganizowana przez markę Carlsberg akcja ekologiczna Daj śmieciom kosza.
W ramach drugiej edycji akcji ekologicznej Daj śmieciom kosza prowadzona była zbiórka kubków i puszek po wypitym piwie. W zamian za wysprzątane opakowania można było otrzymać ekogadżety, takie jak długopisy, płaszcze czy latarki. W tym roku został pobity ubiegłoroczny wynik zbiórki (5,5 tony zebranych opakowań). Uczestnicy Festiwalu Woodstock 2012 wysprzątali ponad 6,5 tony kubków i puszek po wypitym piwie. EKOstrefę Carlsberga odwiedziło więcej niż 60 tysięcy osób.
Więcej informacji:
Monika Zagórska
Ciszewski MSL
Tel.: 668 008 608
E-Mail: [email protected]
Paweł Rabantek
Ciszewski MSL
Tel.: 662 110 603
E-Mail: [email protected]