XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzycznych i sportowych.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się też zorganizowana przez markę Carlsberg akcja ekologiczna Daj śmieciom kosza.
 
W ramach drugiej edycji akcji ekologicznej Daj śmieciom kosza prowadzona była zbiórka kubków i puszek po wypitym piwie. W zamian za wysprzątane opakowania można było otrzymać ekogadżety, takie jak długopisy, płaszcze czy latarki. W tym roku został pobity ubiegłoroczny wynik zbiórki (5,5 tony zebranych opakowań). Uczestnicy Festiwalu Woodstock 2012 wysprzątali ponad 6,5 tony kubków i puszek po wypitym piwie. EKOstrefę Carlsberga odwiedziło więcej niż 60 tysięcy osób.
 
Więcej informacji:
Monika Zagórska                                                                   
Ciszewski MSL                                        
Tel.: 668 008 608                                          
 
Paweł Rabantek                                                                     
Ciszewski MSL                                        
Tel.: 662 110 603                                          

Strefa eko Carlsberg

Rekordy w strefie Eko Carlsberg

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię