Lidl świetnie wpisał się w koncepcję eko Festiwalu Przystanek Woodstock, umożliwiając swoim festiwalowym klientom zapakowanie zakupów w specjalne makulaturowe torby.
Jak co roku Najpiękniejszy Festiwal Świata – Przystanek Woodstock pozostawił niezapomniane wrażenia zarówno wśród publiczności jak i pośród artystów. XVIII edycja Festiwalu była także niezapomniana dla Lidla, który już po raz drugi uczestniczył w wydarzeniu, by wspólnie
z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórki pieniędzy podczas XX Finału WOŚP. W tym roku Lidl, specjalnie dla swoich klientów, stworzył obok sklepu wyjątkową strefę Chillout, która była miejscem spotkań, odpoczynku i rozrywki w trakcie Festiwalu. Strefa przyciągnęła Woodstockowiczów m.in.: warsztatami z grupą Republika Czadu.
W ciągu czterech dni w warsztatach muzycznych wzięło udział ok. 700 osób.
z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórki pieniędzy podczas XX Finału WOŚP. W tym roku Lidl, specjalnie dla swoich klientów, stworzył obok sklepu wyjątkową strefę Chillout, która była miejscem spotkań, odpoczynku i rozrywki w trakcie Festiwalu. Strefa przyciągnęła Woodstockowiczów m.in.: warsztatami z grupą Republika Czadu.
W ciągu czterech dni w warsztatach muzycznych wzięło udział ok. 700 osób.
W ciągu całego Przystanku Woodstock Lidl wydał aż 130 tys. takich toreb! Po zakupach, wypełnioną makulaturą torbę, można było wymienić w punkcie Stora Enso na wyjątkowy Woodstockowy gadżet. Oprócz tego, że przyjazne dla środowiska, eko-torby były także praktyczne, gdyż znajdował się na nich line-up Festiwalu. Podczas 5 dni we wspólnej akcji Lidla i Stora Enso udało się zebrać ponad 5 ton makulatury!
Kolejnym eko-elementem były warsztaty muzyczne prowadzone w strefie Chillout przez recyklingową orkiestrę Republika Czadu. Ich celem było pokazanie, że niepotrzebne przedmioty mogą zostać powtórnie wykorzystane właśnie jako instrumenty muzyczne.
W strefie Chillout odbywały się także m. in.: rozgrywki w piłkarzyki oraz w kręgle, w których w ciągu 5 dni udział wzięły setki uczestników. W ramach konkursów, kilka tysięcy fanów dobrej zabawy otrzymało specjalne koszulki z limitowanej edycji wyprodukowanej z okazji Przystanku Woodstock.