Piąta edycja konkursu Bridgestone dla dzieci Dreams at heArt przyciągnęła rekordową liczbę zgłoszeń. Tym razem prace rysunkowe do programu nadesłało ponad 55,6 tysięcy uczniów z Europy, czyli o ponad 15 tysięcy więcej niż w zeszłym roku. Wśród uczestników konkursu znaleźli się reprezentanci 25 państw. Konkurs wygrały polskie dzieci!

W kategorii wiekowej od 0-7 lat pierwsze miejsce zajęła praca Domingo Gromniaka  z Tarnowa, ucznia Niepublicznego Przedszkola Sióstr Serafinek. W kategorii wiekowej od 8-9 lat drugie i trzecie miejsca przypadły kolejno: Cezaremu Szaro z Chociwla (Szkoła Podstawowa im. Zdobywców Wału Pomorskiego) oraz Agnieszce Wronie z Tarnowa (Szkoła Podstawowa nr 14 im. Stanisława Jaracza). Wśród dzieci pomiędzy 10 a 11 rokiem życia pierwsze miejsce zajął Igor Kiasels z Biadolin Szlacheckich (Publiczna Szkoła Podstawowa), a trzecie – Michał Gilski z Poznania (Publiczna Salezjańska Szkoła Podstawowa).

Dreams at heArt jest częścią ogólnoświatowej kampanii Bridgestone na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach, prowadzonej pod hasłem Safety at heArt.  Konkurs ma na celu pobudzenie wyobraźni przyszłych kierowców i zachęcenie ich do wyrażenia swoich kreatywnych pomysłów dotyczących bezpieczeństwa drogowego  i ekologii w postaci rysunku. Jest otwarty dla wszystkich dzieci do 11 lat.  Prace są oceniane w trzech kategoriach wiekowych: do 7 lat, 8-9 lat oraz 10-11 lat.

W Bridgestone wierzymy, że wczesne rozpoczęcie edukacji na temat bezpieczeństwa drogowego i środowiska, odegra ważną rolę, gdy nasi podopieczni za parę lat usiądą za kierownicą. Cieszy nas, że konkurs Dreams at heArt jest jednocześnie dobrą zabawą dla dzieci, które biorą w nim udział z entuzjazmem – tłumaczy Des Collins, Wiceprezes Europejskiego Biura ds. Komunikacji Bridgestone Europe.

Temat edycji 2009 "Bezpieczne podróżowanie w bardziej zielonym świecie" był spójny z założeniami dwóch pozostałych kampanii, prowadzonych wspólnie przez Fundację FIA i Bridgestone. Są to inicjatywa Pomyśl zanim usiądziesz za kierownicą, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa jazdy samochodem poprzez promocję odpowiedzialności wśród kierowców, oraz kampania Make Cars Green promująca 10 zasad ekologicznego podróżowania.

Źródło: Bridgestone
 

5-letni Domingo z Polski zwyciężył w kategorii wiekowej 0-1 r.ż. / bridgestone.uniweb.be

10-letni Igor z Polski wygrał w kategorii wiekowej 10-11 lat. / Fot. bridgestone.uniweb.be

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię