To znane czasopismo w branży gospodarki odpadami zyskało nowe odświeżone logo. Odnowienie i odświeżenie tożsamości marki przełoży się także na całą jej koncepcję wizualną, która ma stać się bardziej nowoczesna i czytelna dla stałych i nowych czytelników.

Nowe logo „Przeglądu Komunalnego” jest zmodyfikowaną wersją dotychczas obowiązującego. Zachowano jego zielono-czerwoną kolorystykę, nadając mu jednak lżejszy i bardziej nowoczesny wygląd.  Nasi czytelnicy, a także ich oczekiwania względem naszej marki zmieniają się z biegiem czasu. Dlatego chcemy stać się bardziej atrakcyjni nie tylko dla stałych czytelników, ale także dla tych, którzy dopiero zaczynają pracę w branży ochrony środowiska – powiedziała redaktor naczelna „Przeglądu Komunalnego” Magdalena Dutka.

Zmiana logo podyktowana jest rozwojem „Przeglądu Komunalnego”, który wraz z rozwojem rynku eksploruje nowe tematy związane z ochroną środowiska. Niezmienna pozostaje misja czasopisma – przekazywanie najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań w branży ochrony środowiska dla gospodarki odpadami i dziedzin pokrewnych.
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię