Czy przedstawiciele fauny mogą głośno zaprotestować przeciwko degradacji środowiska? W reklamie tak: przemawia ludzkimi ustami przemalowanymi na kraba, jaguara i pszczołę.
„Lipstick” to kampania przygotowaną przez brazylijską agencję Africa z São Paulo dla lokalnego oddziału Conservation International. Hasło przewodnie akcji to „When they speak, we listen” („Kiedy mówią, słuchamy”).
ONG Conservação Internacional działa na rzecz ochrony bioróżnorodności Ziemi. Jej głównym zadaniem jest wdrażanie projektów edukacyjnych, które mają aktywnie wpływać na ekologiczną świadomość ludzi. Ochroną obejmuje m.in. morskie ekosystemy i Amazonię, dodatkowo prowadząc centra naukowe i programy wspierające ekoturystykę. Conservation International, czyli organizacja matka, powstała w 1987 roku. Obecnie skupia ponad 900 tysięcy pracowników w trzydziestu międzynarodowych sekcjach.
Źródło: www.kampaniespoleczne.pl , www.coloribus.com