Trwa akcja Eko-logiczna Polska. Jej głównym celem jest przełamanie bierności i poczucia braku wpływu jednostki na zanieczyszczenia środowiska oraz uświadomienie, że reagując lokalnie na problemy ekologiczne, przyczyniają się do globalnego rozwiązywania problemu.

Akcja wystartowała w kwietniu br. W ramach akcji na łamach "Polski" drukowane są artykuły edukacyjne, promujące pozytywne wzorce i upowszechniające dobre praktyki. Akcja ma charakter długofalowy. Obecna jest we wszystkich 18 tytułach zrzeszonych pod  marką „Polska” oraz serwisach internetowych.

Akcję poprzedziła kampania teaserowa we wszystkich tytułach "Polski" i serwisach internetowych Polskapresse.

Podążając za modą na ekologię, chcemy pokazać czym naprawdę jest ta nowa moda, gdzie jest prawdziwa, a gdzie zakłamana. Będziemy patrzeć na ekologię od strony zwykłego konsumenta – wytłumaczyła Barbara Mietkowska, koordynator akcji.

Pierwszym działaniem skierowanym do czytelników była dwudniowa akcja „Drzewo za makulaturę”, która odbyła się 18-19 kwietnia w 7 największych miastach w Polsce: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. W specjalnie wyznaczonych punktach redakcje zorganizowały zbiórkę makulatury – za każde przyniesione 5 kg makulatury uczestnik otrzymywał sadzonkę drzewa. Partnerem akcji „Drzewo za makulaturę” jest RMF FM.

6 grudnia br. w ramach akcji "Eko-logiczna Polska" rozpoczęła się zbiórka elektrośmieci. Zużyte pralki, lodówki, oraz inne elektrośmieci będą zbierane w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście oraz okolicach tych miast, oraz na Śląsku. 

Za każdy oddany sprzęt w punktakch zbiórki rozdawane są torby ekologiczne. Akcja trwała od 6 do 14 grudnia br.

Źródło: Polskapresse

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię