Przez cały miesiąc pracownicy hoteli należących do sieci Marriott pomagają poszerzać wiedzę na temat skutków zmiany klimatu, przypominają gościom i współpracownikom o tym, jak prowadzić proekologiczny tryb życia w domu, w pracy i w podróży, a także zachęcają do uczestnictwa w akcjach, które wspierają i promują zastosowanie ekologicznych rozwiązań.

Na całym świecie zaplanowano szereg proekologicznych akcji, w które włączą się pracownicy hoteli: w Paryżu wezmą udział w akcji oczyszczania Sekwany, w Doha posprzątają plaże i zasadzą rośliny wokół hotelu, a w New Jersey uprzątną i pomalują boiska dla dzieci z okolicznych szkół. Pracownicy warszawskiego hotelu Marriott, pod koniec miesiąca wezmą udział w sprzątaniu warszawskiego ZOO.

Marriott International obchodzi Miesiąc Świadomości Ekologicznej, by podkreślić swoje zaangażowanie w prowadzenie odpowiedzialnej ekologicznie firmy oraz zwiększać świadomość problemów środowiska naturalnego. Firma już od wielu lat angażuje się w ochronę środowiska, konsekwentne realizując proekologiczną strategię „Spirit to Preserve”, w ramach której m.in. wprowadza rozwiązania ograniczające zużycie wody i energii oraz zasobów naturalnych poprzez hotele należące do sieci, edukuje i angażuje pracowników oraz gości w dokonywaniu proekologicznych wyborów na co dzień. Marriott International prowadzi również program ochrony lasów deszczowych Amazonii – na ten cel firma przeznaczyła już przeszło 2 miliony dolarów.

Warszawski hotel Marriott, podobnie jak kilkaset innych hoteli sieci Marriott na świecie, rozpoczął Miesiąc Świadomości Ekologicznej włączając się do akcji Godzina dla Ziemi. W sobotę 27 marca o 20.30 na godzinę zgasły zewnętrzne światła budynku przy al. Jerozolimskich, a wewnątrz budynku zgaszono zbędne światła i zapalono świece. Do akcji zaproszeni zostali także goście hotelowi – poproszono ich o przygaszenie świateł w pokojach.

Warszawski Hotel Marriott wprowadził już szereg rozwiązań przyjaznych środowisku: w hotelu prowadzony jest recycling, w całym budynku zastosowane zostało energooszczędne oświetlenie, natomiast gości którzy pozostają w hotelu na dłużej zachęca się do wymiany pościeli i ręczników co trzeci dzień, zamiast standardowej wymiany codziennej.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię