Ministerstwo Środowiska zainaugurowało drugiej etap rozpoczętej kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. W drugim etapie kampania zachęcająca do właściwego postępowania z odpadami objęła prasę.

Oprócz standardowych layoutów – wykorzystujących fragment wypowiedzi Jana Pawła II – w akcji wykorzystywane są materiały specjalne: katechizm ekologiczny, zakładki w formie insertu oraz banderole.

Ponadto publikowane są artykuły edukacyjne dotyczące poszczególnych aspektów kampanii: zwalczania dzikich wysypisk i spalania odpadów w paleniskach domowych, zapobiegania wytwarzaniu śmieci oraz segregowania odpadów.

Jednocześnie prowadzone są działania w innych mediach, które rozpoczęły się wraz ze startem całej kampanii w marcu br. Akcja od początku opierała się na odwołaniach do religii – w wykorzystywanych w niej spotach telewizyjnych występuje ksiądz karcący swoich parafian za postępowanie na szkodę środowiska. Reklamy przygotowała agencja Adwertajzing.

Prasowa odsłona kampanii obejmuje takie tytuły, jak m.in. „Tele Tydzień”, „Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Chwila dla Ciebie”, „Życie na Gorąco”, „Tina”, „Z życia wzięte”, „Takie jest życie”, „Na żywo”, „Twoje Imperium”, „Sukcesy i Porażki”, „Świat Seriali”, „Niedziela”, „Wprost”, „Poradnik Domowy”, „Fakt” oraz dzienniki regionalne „Polska The Times”.

Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a za zakup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media. Całą akcja jest realizowana na zlecenie Ministerstwa Środowiska.

W akcji wykorzystywane są materiały specjalne: katechizm ekologiczny, zakładki w formie insertu oraz banderole.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię