Trwa Kampania Odpowiedzialnego Biznesu Fundacji Ferso. Pierwszym elementem akcji jest kampania na rzecz stosowania toreb płóciennych jako reklamówek firmowych pt.”Torby bawełniane – Nie Zawijaj Ziemi w Plastik” Fundacji Ferso.

Pierwszym elementem akcji jest kampania na rzecz stosowania toreb płóciennych jako reklamówek firmowych. Celem kampanii jest również promocja firm, które zdecydują się na taką proekologiczną formę kontaktu z klientem.

Płócienne torby są trwałe, ekologiczne i estetyczne. Przyjazne są nie tylko środowisku, ale także pomagają stworzyć wizerunek firmy odpowiedzialnej i nowoczesnej – działającej zgodnie z proekologicznymi tendencjami europejskimi i światowymi.

Wkrótce na rynku będą liczyły się tylko firmy z certyfikatami ISO 14001. Wprowadzanie norm zarządzania środowiskiem jest wymuszane przez konkurencję oraz rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów. Firma prezentująca politykę proekologiczną jest dobrym sąsiadem dla społeczeństwa lokalnego. Na świecie rośnie liczba firm posiadających "zielone" certyfikaty, gdyż zależy im na pozytywnym wizerunku.

Produkcja bawełnianej torby mniej obciąża środowisko niż produkcja plastiku. Natomiast, gdy zostanie wyrzucona użyźnia glebę, a nie jest uciążliwym odpadem. Jedna torba zastępuje tysiące jednorazowych, foliowych reklamówek, więc redukuje ilość odpadów.

Hasło kampanii "Nie zawijaj ziemi w plastik" – to hasło stworzone przez uczestników pierwszej edycji projektu Strażnicy Dziedzictwa Kultury i Przyrody.

Źródło: ferso.org
 

Produkcja bawełnianej torby mniej obciąża środowisko niż produkcja plastiku. / Fot. Raquel Santos, www.sxc.hu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię