Fundacja Zielony Horyzont, zajmująca się edukacją ekologiczną na temat właściwego postępowania z elektrośmieciami i zużytymi bateriami w ramach prowadzonych działań poszukuje lokalnych partnerów (organizacji pozarządowych lub koordynatorów) w miastach powyżej 100 000, którzy pomogą w zorganizowaniu jednodniowej akcji edukacyjnej i zbiórki elektrośmieci i zużytych baterii.

Do zadań lokalnego partnera będzie należało:

•    wybranie odpowiedniego miejsca na akcję,
•    pozyskanie lokalnych mediów jako patronów medialnych akcji,
•    pozyskanie wolontariuszy do przeprowadzanie aktywności ekologicznych,
•    promocja akcji w lokalnych mediach,
•    zaproszenie lokalnych przedszkoli i szkół do wzięcia udzialu w aktywnościach przygotowanych w ramach akcji,
•    dystrybucja materiałów informacyjnych na temat akcji,
•    zakup (w imieniu i na koszt fundacji) roślin lub owoców do rozdania w zamian za elektrośmieci i zużyte baterie,
•    pomoc przedstawicielem fundacji w montażu i demontażu namiotu edukacyjnego,
•    przeprowadzenie aktywności ekologicznych w dniu i miejscu akcji – fundacja zapewnia przeszkolenie,
•    rozdawanie materiałów edukacyjnych,
•    reportaż fotograficzny z akcji,
•    sprawozdanie z przeprowadzonych działań promocyjnych.

Koszt i logistyka odbioru elektrośmieci i zużytych baterii, a także materiały edukacyjne i promocyjne oraz namiot i niezbędne meble po stronie fundacji. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji, zgodnie z powyższymi założeniami 800 zł brutto. Termin realizacji: maj-czerwiec lub wrzesień 2013 r.   

Mile widziane organizacje, mające doświadczenie w organizowaniu imprez publicznych o charakterze ekologicznym, lub te, dla których ważna jest idea właściwego postępowania z elektrośmieciami i zużytymi bateriami.

W razie pytań,  Fundacja prosi o kontakt: Marta Pawlak ([email protected] lub 501 48 48 09).

www.zielonyhoryzont.org.pl

www.facebook.com/zielonyhoryzont
www.elektrograt.pl
www.ekoimprezy.pl

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię