„Europower. Kumulacja mocy” to edukacyjny i dynamiczny komiks, stworzony dla firmy EMU, produkującej m.in. akumulatory. Komiks doskonale łączy cel edukacyjny z promocją właściwego postępowania z zużytymi bateriami i akumulatorami oraz ukazuje ważną rolę, jaką akumulatory odgrywają w naszym codziennym życiu.

Akcja komiksu rozgrywa się na promie, który zostaje uprowadzony przez złowrogiego Inergetusa. W momencie zagrożenia pojawia się Europower, niezwykły bohater, gotów do walki w obronie pasażerów. Jego pierwszymi przeciwnikami są Akużery – roboty żywiące się energią elektryczną. Europower, dzięki swojej niezwykłej mocy, sprytowi i poczuciu humoru w widowiskowy sposób  rozprawia się po kolei z każdym z  Akużerów.

Jednak najbardziej emocjonującym momentem komiksu jest finałowa walka Europowera z samym Inergetusem. W tej spektakularnej konfrontacji, autorzy komiksu oddają hołd nie tylko niesamowitej sile bohatera, ale również podkreślają znaczenie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Europower pokonuje Inergetusa, co symbolizuje zwycięstwo odpowiedzialnego postępowania, troski o środowisko, a także o ludzi.

Komiks „Europower. Kumulacja mocy” jest nie tylko wciągającą lekturą, ale również skutecznym sposobem na edukację dzieci i dorosłych w tematyce związanej z bateriami i akumulatorami. W teść publikacji zgrabnie wpleciono ważne informacje o właściwym postępowaniu z zużytymi bateriami, oszczędzaniu energii i ochronie środowiska.

Warto również podkreślić, że komiks jest  imponujący w warstwie rysunkowej. Dopieszczone ilustracje oraz dynamiczne kadry oddają emocje i napięcie towarzyszące akcji. W połączeniu z dobrze zarysowanymi postaciami, komiks jest atrakcyjny wizualnie i angażuje czytelnika.

„Europower. Kumulacja mocy” to kolejna publikacja stworzona przez Agencję Ekomarketingu i edukacji firmy Abrys, która łączy świat superbohaterów z przesłaniem edukacyjnym. A stworzenie własnego uniwersum i brand hero niewątpliwie jedna z najciekawszych form promocji dla wszystkich firm, którym zależy na czymś więcej niż na obdarowywaniu klientów często jednorazowymi gadżetami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię