Piosenkarka Kasia Nosowska została ambasadorem kampanii ?Natura 2000. Poczuj to!? prowadzonej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska. Artystka i ekologiczna kampania już 18 listopada zawitają do Białegostoku.

Kampania jest realizowana dla podniesienia świadomości ekologicznej wśród młodzieży. Organizatorzy informacje na ten temat będą rozprzestrzeniać wszędzie tam, gdzie są studenci czyli  na uczelniach, w akademikach, w Internecie, radiu i Telewizji a także na koncertach Katarzyny Nosowskiej. Samej wokalistki nie trzeba było długo namawiać, aby wzięła udział w projekcie. Jak mówi „Przyroda jest dobrem wspólnym, wszyscy z niej korzystamy i wspólnie powinniśmy o nią zadbać. Często jeździmy odpocząć, nawet nie zdając sobie sprawy, że znajdujemy się na obszarach Natura 2000. Co więcej, są one blisko nas”.

Sieć Natura 2000 to tereny rozsiane po całej Europie, w tym także Polsce, które są pod szczególną ochroną, ale na których ludzie mogą normalnie żyć i prowadzić swoją działalność. Nie są to rezerwaty. Celem sieci Natura 2000 jest stworzenie takich warunków, aby przyroda w tych rejonach była chroniona i szanowana a człowiek mógł nadal rozwijać się gospodarczo.

Nosowska bez problemu zgodziła się zostać twarzą kampanii „Natura 2000. Poczuj to!”. Jak mówi: „Przyroda jest dobrem wspólnym, wszyscy z niej korzystamy i wspólnie powinniśmy o nią zadbać”. Posłuchaj całej odpowiedzi.

Kampania jest realizowana w ramach projektu GDOŚ „Złap Równowagę, Odkryj Naturę”, współfinansowanego z funduszy Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

W ramach trasy koncertowej artystka zawita 18 listopada do Białegostoku, gdzie zaśpiewa w Białostockim Ośrodku Kultury. Nosowska z proekologicznymi piosenkami wystąpi w Białymstoku. Chodzi głównie o utwór "O lesie" z ostatniej płyty wokalistki, który został wybrany na potrzeby kampanii. W czasie koncertu zostanie ustawione stoisko związane z Naturą 2000.
 
Strona projektu: poczujnature.pl

Nosowska bez problemu zgodziła się zostać twarzą kampanii ?Natura 2000.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię