Kampania informacyjno-promocyjna ZPORR w woj. śląskim
Od 18 do 28 grudnia 2006 r. w województwie śląskim przeprowadzona została kampania informacyjno-promocyjna Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006, której celem było pokazanie mieszkańcom regionu, jakie inwestycje otrzymały dofinansowanie w ramach funduszy strukturalnych pochodzących z Unii Europejskiej.
Kampania obejmowała swoim zakresem:
1) Publikację trzech całostronicowych ogłoszeń w dodatku regionalnym Gazety Wyborczej w dniach 18.12., 19.12., 20.12.2006 r.
2) Insert zamieszczony w dodatku regionalnym Gazety Wyborczej w dniu 22.12.2006 r.
3) Informacje nt. ZPORR opublikowane w ramach serwisu http://gospodarka.gazeta.pl/ w dniach od 18 – 28 grudnia 2006 r.
4) Ulotki promocyjne (komplet pocztówek o tematyce świątecznej i nt. zrealizowanych projektów ZPORR) dystrybuowane przez hostessy, ubrane w koszulki z logotypem UE, województwa śląskiego i ZPORR w dniach 21-22 grudnia 2006 r. na terenie wybranych galerii handlowych.
5) Emisję filmu promocyjnego przedstawiającego najlepsze projekty zrealizowane w ramach ZPORR w Telewizji Regionalnej.
Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem. Zakładając, że miara efektywności kampanii promocyjnej ZPORR w województwie śląskim jest wyrażana poprzez wskaźniki, takie jak stosunek poniesionych nakładów do liczby wizyt na stronie internetowej (115 000 użytkowników portalu gazeta.pl zapoznało się z informacją promocyjną), nakład prasy emitującej ogłoszenie (edycja piątkowa GW to ponad 120 000 nakładu), czy liczba przekazanych ulotek (ponad 40 000 osób zapoznało się materiałem promocyjnym), to można stwierdzić, że zamierzony cel akcji promocyjno – informacyjnej został osiągnięty.

Więcej informacji na temat kampanii można uzyskać na stronie: http://www.zporr.silesia-region.pl/.


Źródło: www.funduszestrukturalne.gov.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię