W rozpoczętej właśnie społecznej kampanii EKOSZYK Olga Bończyk radzi, jak odróżnić prawdziwe eko-produkty od marketingowych sztuczek, jak wyrobić ekologiczne nawyki przy sklepowej półce.

Od lat staram się, by moje zakupy były dobre nie tylko dla mnie, ale także dla środowiska. Używam ekotoreb, wybieram certyfikowaną żywność ekologiczną i biokosmetyki. Kiedy zaproponowano mi udział w kampanii EKOSZYK, chętnie się zgodziłam. To doskonała okazja by pokazać, że mądre zakupy może robić każda z nas. Gorąco zapraszam na stronę kampanii, która podpowie Wam, na co zwrócić uwagę w czasie zakupów, byście mogły powiedzieć: – Jestem szykowna, eko-szykowna.

Tak Olga Bończyk uzasadnia swoje zaangażowanie w kampanię Ministerstwa Środowiska. Na stronie kampanii www.ekoszyk.com.pl w filmowym przewodniku aktorka prezentuje pięć sposobów na ekologiczne i zdrowe zakupy. Znalazły się tu także informacje co to są ekoznaki, które torby są faktycznie ekologiczne, czym kierować się wybierając żywność, kosmetyki lub środki czystości i jak uniknąć płacenia za ukryte koszty opakowania.

Olga Bończyk nie jest jedyną gwiazdą biorącą udział w kampanii. Towarzyszą jej inni znani i lubiani. Popierając ideę mądrych zakupów każda z gwiazd ozdobiła ekotorbę zaprojektowaną przez Ewę Jagielską-Żak. Torby i jej autorów, można zobaczyć na stronie internetowej kampanii. Tam też nasze gwiazdy opowiadają krótko dlaczego ekozakupy są dla nich ważne. A gwiazdorskie torby można zdobyć na własność! Wystarczy wziąć udział w licytacji XIX finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
EKOSZYK jest także obecny na Facebooku.

Organiztorzy zapraszają do udziału w kampanii wszystkich, którzy chcą być eko-szykowni,
bo EKOSZYK to:

Źródło: ekoszyk.mos.gov.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię