Rozstrzygnięto konkurs na projekt koszulki do Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej. Komisja postanowiła przyznać nagrodę główną Dorocie Wątkowskiej. Projekt w nieszablonowy i inteligentny sposób mówi o znaczeniu wody w życiu człowieka

Decyzję swoją komisja uzasadnia oryginalnością i pomysłowością nagrodzonej koncepcji. Zwycięski projekt w znakomity sposób uwzględnia nośnik, na jaki został przygotowany. Projekt w nieszablonowy i inteligentny sposób mówi o znaczeniu wody w życiu człowieka. Komisja doceniła fakt, iż praca skłania do myślenia i własnej interpretacji poruszanej problematyki, angażując bezpośrednio odbiorcę i właściciela koszulki w sygnalizowany problem.

Ponadto komisja z uznaniem przyjęła brak wykorzystania szeroko eksploatowanych symboli i metafor graficznych powszechnie wykorzystywanych w pracach dotyczących wody pitnej. Doceniono także brak powielania stereotypów na temat niedoboru wody pitnej, tym samym uniwersalizując problem i dając wrażenie, iż dotyczy on każdego człowieka, niezależnie od pochodzenia.

Ponadto spośród nadesłanych 180 Komisja zdecydowała się wyróżnić 6 projektów autorstwa: Viktoriyi Grabowskiej, Pauliny Rycerz i Patryka Lisa, Anny Nalewajko, Weroniki Ulickiej, Katarzyny Mardeusz-Karpińskiej oraz Magdaleny Zygmuntowskiej.

Wyróżnione projekty zostaną zaprezentowane 18 marca w Fabryce Trzciny w Warszawie podczas imprezy z okazji Światowego Dnia Wody.

Źródło: kampaniespoleczne.pl

Praca skłania do myślenia i własnej interpretacji poruszanej problematyki. / Fot. PAH

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię